Monopol med kusinen :P

Hej på er varit ganska trög uppdatering men har varit fest hemma nu 2 dagar i rad, höll på att skriva år men fy fan vad det hade blivit jjobbigt och tröttsamt att festa 2 år irad haha :P
Iallafall då får man ju absolut inte använda data, idag har jag varit hos baabe och träffat hans morbror för första gången snart e hela släkt träffen av klarad ;) Sen hem och umgås lite med min kusin som ja lovade henne hos ville spela spel så vi satte oss ner och har nu spelat monopol i tre timmar och ja skojar inte som jag har ont i ryggen helt sinnes sjukt helt stel opperead, ett tips sitt aldrig i en soffa i tre timmar det tar nått så in i på ryggen ;(
Gulliga Lisa lyckas alltid se ut som ett jävla sär på alla bilder ;P
Jag vann kan jag iallafall skryta med hade 175 kronor när hon förlora, riik ;)) haha nä men ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0