Konst by the family

Glömde visa er en sak :P
Mamma hade satt upp en sån sak man kunde skriva på typ en hälsning till viktor
med en bild på han i mitten, som jag valde ut dem ville inte sätta en bild där han va naken
på hans plankat men jag skulle fan ha en naken bild på han nånstans så det blev här :P
Det va ingen som vågade skriva på den först men efter ja gått upp och skrivit min hälsning
blev det populärt och alla ville skriva :P
Det i rosa skrev jag, för er som inte kan se så står det:
Kommer du fortfarande ihåg din student...
Så drack du alldeles för lite!
Hehe så sant så sant :P
Imorn blir det upp tidigt, min favorit grej ju!! -.- För det är nämligen första dan på mitt nya jobb
e faktiskt spänd över hur det kommer att vara hoppas alla barn och vuxna e snälla mot mig (a'
Får se hur det går hörs imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0