I min väska ;)

Nu e jag allmänt uttråkad så tänkte göra er den äran att få kolla in i min väska
och ta reda på vad som gömmer sig därinne ;))
Min väska är faktiskt egentligen min mammas som hon fick av sin syster/ min moster
men när min gick sönder fick hon inte behålla den längre och jag tog den :P
1. Smink & sminkväska
2. Handkräm
3. Hörlurar, går ju inet att leva utan :P
4. Plånbok, med en jävla massa kort och skit -.-
5. Busskort.
6. Cigg & tändare
7. Kondomer, alltid redo (y'
8. Hårspray & kam
9. Mobil såklart men va u tvungen att fotta med den :P
Så nu fick ni en liten aning på vad som kan gömma sig i min väska ((:
Hörs senare nu ska jag kolla lite tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0