Hårborttagnings kräm

Tänkte göra mitt första steg för steg och visa er hur jag gör mina ben. sa ju innan att jag skulle raka dem men jag använder inte rakhyvlen utan hårborttagnings kräm. Så mycket bättre än rakhyvel! Det gör inte ont, man kan inte skära sig, och får inga röda prickar eller nått efter :D
Du behöver: hårborttagnings kräm & spatel
Börja med att ta ut tillräckligt mycket kräm på benet.
"Massera" ut det över hela benet och låt sitta kvar i max 6
minuter, inte längre.
Efter 6 minuter tar du spateln och drar det nerifrån och
upp längs benet så du får bort det vita.
När du fått bort allt skäljer du av benen med vatten och tvål.
När du e klar smörjer du in benen med body lotion
jag använder min super goda cocos ofc :P
Sen e du klar och du har fin fina ben ;))
Hårborttagnings krämen funkar genom att när du kletar in krämen på benet
öppnar de upp hårsäckarna helt så att efter 6 minuter kan du bara dra upp
helå håret istället för att bara raka av halva med en rakhyvel + resultatet
blir mycket bättre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0