Systemkamera

Har precis bestämt mig, jag ska/vill köpa en system kamera för min lön! Har velat ha en så länga jag kan minnas men har alltid tycket att det var för dyrt eller att jag behöver pengarna till annat så som kläder, skor & smink -.-
Fan vilken tjejig tjej jag e ...
Men nu kommer jag inte undan jag ska ha en sysem kamera och har redan hittat den jag ska ha och det va inte alls så farligt pris som jag trodde, min pappa har ju en system kamera som han köpte för över 10 000 kr och den e faktiskt inte världens bästa ska jag säga er :P
Men den jag ska ha går loss på 5 - 6 000 kr så inte så farligt ((:
Ska ha en nikon D60 :P
Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på... sex and the city, suprise suprise haha :P
Sista dan på jobbet imorn också peppad som fan över att slippa slita som ett djur :D
Ciiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0