Steeek helg!

Dlåig uppdatering får ni vänja er lite med, det är ju trots allt sommar och jag spenderar så mycket tid som möjligt i solen som jag bara kan! Nu jävlar ska jag bli neger :D
I fredags tog jag bara det lugnt och njöt över stt det var min sista jobb dag, snart rullar pengarna in som dem ska ;))
i lördes låg jag som sagt och stekte på stranden med elin & elin såå jäkla niice jag älskar stranden!! På kvällen hade vi skäckfilm kväll allmänt mysigt dte med :P
Igår stack vi till stranden igen fast bara jag, elin & simon efter en stund kom fille och michael rökte lite vatten pipa och bada ((: när solen började gå i moln och det började blåsa körde vi hem till mig, åt och packa sen rulla vi alla iväg hem till simon. När elin och jag skulle gå på toa skulle hon va lite smart 8enligt hon själv) och hoppa i trappen självklart så trillar hon och slår sin fot blåslagen, naaw krya gumman :P<3
Iallafall stack och åt kebab, va ganska kul att se på elin när hon hoppa omkring på ett ben som en liten groda ;D
Idag bar det av till simons mormor blev steek och bada i deras pool och njöt av livet, nu e det snart mat hoppas jag e svin hungrig :D Höres senare ((:

Kommentarer
Postat av: Simon

Varför har du helt plötsligt börjat skriva simon istället för babe som alltid innan? :( <3

2011-07-14 @ 19:39:49
Postat av: simon

varför har du börjat skriva simon istället för babe som alltid innan? :( <3

2011-07-14 @ 19:45:02
Postat av: simon

sorry för att de kom typ 2 stycken likadana kommentarer men min data lagga så trodde inte den första kom fram :P <3

2011-07-14 @ 19:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0