Svar ang vår förlovning

Elna om Alla e fulla wiie..:
är du och simon förlovade på allvar?<3

Svar: Hej elnis :)) så här ligger det till jag ochn simon ville göra något speciell på vår 1års dag (23/8) vi ville liksom inte gå ut och äta för det har vi gjort dem andra månads dagarna så kom vi på att det va ett perfekt tillfälle att "förlova" sig.
Men imed jag bara är 16 (och min mamma hade skjutit mig) så kom vi på iden med att även om vi har köpt förlovnings ringar så har vi den som en slaggs löftes ring. En ring som står för att vi "hör ihop" och älskar varandra <3 så det e egentligen ingen förlovning men det e inte så många som förstår när vi säger löftes ring heller ((:
Så där fick du det förklarat :P<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0