Im back!

Hej alla har ni saknat mig?? ;) haha vet att ja har varit distance ett tag men i am back to stay now bara så ni vet :P
dem dagarna ja inte har bloggat har vi haft fillm kväll efter film kväll riktigt niice att bara chilla dem sista dagarna :) Det har varit ja, elin, baabe, fille och göte det nya teamet ;) och måste bara berätta en grej, ja har aldrig sett nån sova så kul som elin gör hon ligger seriöst som en zombie xD ja ska visa bild på det sen även om hon kanske slår ihjäl mig men det e en risk ja kommer ta (a'
Idag va första skol dan i gymnasiet, ja börja ettan på söderslättsgymnasiet inriktning handel & administration tillsammans med elin och några andra ja inte känner än. Och den viktigaste dagen på hela gymnasiet (nästan) vem kommer försent? (inte jag asså!) Elin Landerup försover sig, vrför inte xp men men det löste sig sen gick vi och käka och ja köpte en present till min baabe för vi har ett år imorn, hihi (a'<3
Nu ska ja fan gå och vila, e inte van vid att gå upp såhär tidigt -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0