Årets första grillning!

.
Såja, nu har jag fått rätt på allting, i fredags grillade vi ju det började rätt lugnt jag, babe och fille va så där laaagom sena till grillningen så dem hade ju självklart börjat utan oss -.- vi grillade på östra det va jag, sofie, babe, fille, rodde, linus, anton, robin, matt oscar. jag tror det va alla. Grillade lite hade allmänt trevligt när vi hade grillat klart kände vi för att elda lite så vi tog vad fan vi kunde hitta och slängde på engångsgrillarna och vii fick en jävla brasa:D! När vi hade släckt den begav vi oss till "fortet" som vi kallar det & där va packat med fol, varenda själ var där ja skojar inte. Va ganska tråkit så efter nån timme stack vi hem och somna gott till Mr.bean. ((:
Här har ni lite bilder från vår sköna grillning:
Grillning! (fin blick jag har då..)
Lite mer grillning.
Jag & babe <3
Foolk.
Vet inte vad det ska föreställa xd
aja nnu ska ja dra mig tillbaka och umgås med min "andra" family (a'
Puss/ LiiihnN

Kommentarer
Postat av: rod phase

REDIGT HARLET! ;D

2011-04-21 @ 17:48:24
URL: http://rodphase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0